Eilen lainasin kirjastosta marsu-kirjoja. Äidille yritin vähän suostutella, että saisinko minä marsun. No, äiti ei oikein jaksanut edes keskustella asiasta, mutta siskoni yritti minun kanssa kääntää äidin pää. Äiti nyt ei sanon suoraankaan EI. Mutta ei oikein lupailekaan. Isä on sitten vähän hankalempi juttu ja sitten ne rahat. Millä rahalla ostaa marsut? Olen ajatellut synttäri rahojani. Vaikka synttärit onkin vasta Joulukuussa. Aion säästää rahaa paljon ja pyytää isältä, joska se voisi tehdä häkin. Kaksi marsua tahtoisin. Kerrotaan, että yksi ei viihdy yhtä hyvin ja olisi hyvä ottaa samaan aikaan heti kaksi. Kaksi tyttöä olisi parempi, kuin kaksi poikaa, koska kaksi poikaa voi tapella. Mutta kyllä minä sen marsun vielä saan. Edes tämän vuoden sisällä!

Kaveri ehdotti, että mentäisiin kesällä marsu-leirille. Kun se minun kaveri saa ehkä kohta toisenkin marsun ja se vois antaa sen marsun mulle niin kuin "lainaan" Siis sinne marsu-leirin ajaksi, jos sellaisia kesän aikana sattuisi tulemaan.

TÄNÄÄN:

Tänään koulussa oli tylsää niin, kuin aina. Kohta onneksi on Vappu. Huomenna koulu alkaa kymmeneltä ja loppuu yhdeltä, Jee! Koska huomenna on äikän tunnilla joku Vappu-Disco..